Polityka prywatności
Uprzejmie informujemy, że Spółka GOOD LOCK & DOORS spółka z ograniczona odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu przy ul. świętego Mikołaja 7, 50-125 Wrocław przetwarza następujące kategorie danych:
Państwa dane uzyskaliśmy :
Wśród tych informacji mogą pojawić się dane, które na gruncie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej nazwa RODO), mają charakter danych osobowych. Zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych, w szczególności z Ogólnym Rozporządzeniem, celem zapewnienia właściwej ochrony danych osobowych, osobie której dane dotyczą należy przede wszystkim podać informacje dotyczące przetwarzania jej danych osobowych określone w art. 13 lub 14 RODO - w zależności od tego, czy zostały one pozyskane bezpośrednio od osoby której dane dotyczą, czy też z innych źródeł. W świetle powyższego pragniemy poinformować Państwa, że: W związku z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO", „ORODO", „GDPR" lub Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). Administratorem danych osobowych jest GOOD LOOCK & DOORS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu ul. św. Mikołaja 7, 50-125 Wrocław. Dane osobowe będą przetwarzane w celu zrealizowania zamówienia, zlecenia usługi transportu zrealizowanego zamówienia, wystawienia faktury i prowadzenia sprawozdawczości finansowej. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes administratora danych. Dane osobowe będą przechowywane do czasu ich usunięcia na skutek wykonania stosownego uprawnienia przez osobę, której dane dotyczą. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do żądania sprostowania danych, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, do przenoszenia danych, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Z praw wskazanych powyżej można skorzystać poprzez: 1) kontakt e-mailowy pod adresem: info@gld.com.pl 2) kontakt pisemny, za pomocą poczty tradycyjnej pod adresem ul. św. Mikołaja 7, 50-125 Wrocław. Państwa dane będą przetwarzane jedynie w celu realizacji opisanych wyżej celów, przez okres niezbędny do realizacji tych celów. |
1. Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez Klientów sklepu internetowego w związku z zakupami jest Sprzedający.
2. Dane osobowe wykorzystywane w celu realizacji umów sprzedaży oraz innych umów o których mowa w paragrafie 3 Regulaminu są przekazywane dobrowolnie i Klienci maja prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania.
3. Informacja o metodach i środkach technicznych służących wykrywaniu i korygowaniu błędów we wprowadzanych danych:
a) W trakcie składania Zamówienia, do momentu naciśnięcia przycisku „Złóż Zamówienie” Klienci posiadający konto w sklepie internetowym mają możliwość samodzielnego korygowania wprowadzanych danych poprzez edycje profilu konta
b) Weryfikacji danych lub korekty Zamówienia można dokonać także poprzez wysyłanie wiadomości e-mail do Sprzedającego na adres: sklep@drzwi-private.pl
c)Klient ma możliwość zmiany danych wprowadzanych podczas tworzenia konta w każdym czasie w ramach udostępnionych opcji.
4. Informacja o zasadach i sposobach utrwalania, zabezpieczania i udostępniania przez Sprzedającego drugiej stronie treści zawieranej umowy:
a) Utrwalanie, zabezpieczanie i udostępnianie treści zawieranej umowy następuje przez przesłanie stosownej wiadomości e-,mail po zawarciu Umowy Sprzedaży
b) Utrwalanie, zabezpieczanie i udostępnianie treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje przez wysłanie Klientowi na podany adres e-mail treści zawieranej umowy lub przez przekazanie Klientowi specyfikacji Zamówienia oraz dowodu zakupu ( jeśli Klient przekazał Sprzedającemu zgodę na otrzymywanie e-faktury).
c) Treść zawieranej umowy jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie teleinformatycznym Sprzedającego oraz udostępniania na każde żądanie Klienta.